Kosár tartalma
  • Az Ön kosara üres!

    Általános Szerződési Feltételek (ÁSZF)

    Általános Szerződési Feltételek ( ÁSZF )

    A jelen ÁSZF tartalmazza a duenShop.hu oldalon elérhető webáruházban (a továbbiakban: „Webáruház”) vásárló, regisztráló, egyéb látogató (továbbiakban: „Vásárló”) általi használatának és a Webáruházból történő rendelésnek a feltételeit az alábbiak szerint:

    A Webáruház használatához szükséges azon technikai tájékoztatást, melyet jelen ÁSZF nem tartalmaz, a Webáruházban elérhető egyéb tájékoztatások nyújtják. A Vásárló a Webáruház használatával tudomásul veszi és elfogadja a jelen ÁSZF-ben, illetve a Webáruházban elérhető egyéb tájékoztató anyagokban foglaltakat. Amennyiben a dokumentumok tartalma között eltérés vagy ellentmondás van, úgy a jelen ÁSZF rendelkezései az irányadóak.

    I.               Eladó adatai:

    Magyar Máté egyéni vállalkozó (alanyi ÁFA-mentes átalányadózó)
    Székhely címe: Magyarország (HU), 1211 Budapest, Varrógépgyár utca 8. 2/201
    Vállalkozás nyilvántartási száma: 58586064
    Nyilvántartásba vételi hatóság: Nemzeti Adó-és Vámhivatal

    Adószáma: 48284448-1-43
    Levelezési, elállási és visszaküldési cím: 1211 Budapest, Varrógépgyár utca 8. 

    weboldal: www.duenshop.hu
    E-mail:
    info@duenshop.hu

    Tárhelyszolgáltató:

    Eladó a Webáruház számára a tárhelyet saját szerverén biztosítja, amely a Rackforest Zrt. (székhelye:1132 Budapest, Victor Hugo utca 11. 5. em. B05001. ajtó, elektronikus levelezési címe: info@rackforest.hu) szervertermében található.

     

    II.           Az általános szerződési feltételek elfogadása

    A regisztráció és a vásárlás során a Vásárló a Webáruház szolgáltatásainak igénybevételéhez köteles elfogadni az Eladó jelen ÁSZF feltételeit.
    Az ÁSZF feltételeinek elfogadása esetén a jelen ÁSZF szerinti szerződés jön létre az Eladó és Vásárló között.

    Ha a Vásárló az ÁSZF feltételeit nem fogadja el, akkor nem regisztrálhat, és nem küldhet megrendelést sem. 

    A Vásárló elfogadja, hogy az ily módon kötött szerződés írásban megkötöttnek minősül, és arra Magyarország joga irányadó.

    A szerződés magyar nyelven jön létre, a Webáruház elektronikus formában, automatikusan tárolja. A Vásárló számára a Webáruházba történő bejelentkezés után hozzáférhető, tartalmát elolvashatja, mentheti vagy kinyomtathatja. Eladó nem veti alá magát magatartási kódex rendelkezéseinek. A megrendelések leadása kizárólag a Webáruházban elektronikus úton lehetséges és csak kiszállítással. Faxon, telefonon, e-mailen, postai levélben rendelés leadására nincs lehetőség, az ilyen módon érkezett megrendeléseket az Eladó nem teljesíti. A megrendelt termék személyes átvételére az Eladó nem biztosít lehetőséget.

    III.         Vásárlás menete

    A megrendelés lépései:

    A Webáruházban kizárólag regisztrált felhasználók vásárolhatnak, de a Webáruházban böngészésre regisztráció nélkül is van lehetőség.

    A regisztráció menete:
    A Vásárló a regisztráláshoz nevét, email címét, telefonszámát és számlázási adatait köteles megadni, valamint egy jelszót kell beállítania. A regisztrációt követően pedig felhasználói fiókjában vagy a megrendelés során tudja további adatait megadni a rendelés teljesítéséhez, amit a rendszer automatikusan elment.

    A regisztráció sikeréről az Eladó a vásárlástól számított 1 órán belül e-mailben tájékoztatja a Vásárlót, melyben Vásárló egy összegző felület segítségével áttekintheti a regisztráció során megadott adatokat. A sikeres regisztrációt követően a Vásárló a Honlap tetején található „Fiókom/Bejelentkezés” menüpont alatt tud a belépési adatait megadva (e-mail cím, jelszó) belépni a Webáruházba.

    Vásárló a regisztrációs felületen tud az eladó hírlevelére is feliratkozni az „igen” válasz megjelölésével.

    Vásárló jogosult a regisztrációjának törlését kérni a info@duenshop.hu  e-mail címre küldött üzenettel. Az üzenet megérkezését követően az Eladó haladéktalanul gondoskodik a regisztráció törléséről. Vásárló felhasználói adatai a törlést követően azonnal eltávolításra kerülnek a rendszerből; ez azonban nem érinti a már leadott rendelésekhez kapcsolódó adatok és dokumentumok (számla) megőrzését, nem eredményezi ezen adatok törlését. Az eltávolítás után az adatok visszaállítására többé nincs mód.

    A felhasználói hozzáférési adatok titokban tartásáért kizárólag a Vásárló a felelős. Ha Vásárló tudomást szerez arról, hogy a regisztráció során megadott jelszavához vagy egyéb adatához jogosulatlan harmadik személy hozzájutott, köteles haladéktalanul megváltoztatni jelszavát. Ha feltételezhető, hogy a harmadik személy a jelszó használatával bármilyen módon visszaél, köteles egyidejűleg értesíteni az Eladót. Vásárló köteles a regisztráció során megadott személyes adatait szükség szerint frissíteni annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek, a nem kívánt rendelések elkerülése érdekében.

    Regisztrációs adatlap kitöltése, valós adatokkal; létező e-mail címmel, pontos névvel és címmel, jelszóval történhet.

    A felhasználónak a későbbiekben bármikor lehetősége van adatainak módosítására, de a megrendelés teljesítése az elküldéskor érvényes adatok szerint történik. A tévesen, hibásan vagy pontatlanul megadott adatok miatt keletkezett szállítási késedelemért a Webáruház semmilyen felelősséget nem vállal. A Webáruházat nem terheli felelősség, ha a felhasználó elfelejti jelszavát, vagy azt illetéktelen személy számára – a Webáruház adatkezelőjének hibáján kívül - elérhetővé válik.   

    Vásárló köteles a regisztráció során megadott személyes adatait szükség szerint frissíteni annak érdekében, hogy azok időszerűek, teljesek és a valóságnak megfelelőek legyenek.

    A kosár használata:

    A Webáruházban az eladásra meghirdetett termékekre a Vásárló megrendelést adhat le.

    Vásárló a Webáruházban megrendelhető, kategóriákba rendezett termékek között böngészhet, és választhatja ki a megrendelni kívánt terméket.

    Vásárlónak lehetősége van keresni a termékek között a „Keresés” mezőt kitöltve. Ha a Webáruházban valamely termék megfelel a Vásárló keresésének, akkor a rendszer azt megjeleníti.

    Vásárló a megrendelni kívánt termék részletes jellemzőiről, áráról, illetve esetlegesen egyéb választható tulajdonságáról, a termék nevére vagy a terméket ábrázoló képre történő kattintást követően tájékozódhat.

    A Vásárló a termékek oldalán választhatja ki a megrendeli kívánt árut, melyet a „Kosárba” gombbal tud rögzíteni. Alap esetben a kosárba egy darab kerül az adott termékből. Olyan termékeknél, melyeknél több lehetőség van (méret, szín), ott csak az esetben lehet kosárba tenni az adott árut, ha már a Vásárló kiválasztotta a neki megfelelőt. (Kérjük, használja a mérettáblázatot is, és ennek megfelelően döntsön a megrendeli kívánt termékről!) 

    Még a megrendelés véglegesítése előtt a Vásárlónak lehetősége van megtekinteni („Kosár megtekintése”), és törölni vagy módosítani a kosár tartalmát. A kosár felületen a Vásárló részletesen megtekintheti és ellenőrizheti a kosárba helyezett termékek listáját, azok bruttó árát, a megrendelni kívánt darabszámot, valamint az összegző táblázat alján a megrendelése végösszegét. A vásárlónak lehetősége van további termékek megvásárlására, még a kosár véglegesítése, a megrendelés elküldése előtt.

    A vásárlónak megrendelés feladásához a kosárban a „Megrendelés” gombra kell kattintania, majd az ott lévő lépéseken kell végig haladnia. 

    Az adatbeviteli hibák ellenőrzésének és javításának módja:

    A Webáruházban a megrendelés véglegesítése/elküldése előtt a Vásárlónak lehetősége van az adatbeviteli hibák javítására. A már elküldött megrendelés esetén a hibák javítására a Webáruház felületén nincs lehetőség, kérjük, hogy lépjen kapcsolatba ügyfélszolgálatunkkal az info@duenshop.hu e-mail címen!

    A megrendelés elküldése:

    A Vásárló a Webáruházban a jobb felső sarokban lévő „kosár” gombra kattintva, majd a „Megrendelés” gombbal véglegesítheti a megrendelését.

    Ha a Vásárló még nem regisztrált a Webáruházban, akkor a regisztrációs űrlap kitöltésével, ha már regisztrált, akkor a „Bejelentkezés”-vel (e-mail cím és jelszó megadásával) tudja folytatni a megrendelés leadását.

    Számlázási és szállítási adatok:

    Mindkét lépésnél alaphelyzetben a regisztrációnál megadott név és cím jelenik meg, de a Vásárlónak lehetősége van egy újabb, erre a megrendelésre vonatkozó számlázási/szállítási név és cím megadására.

    IV. Szállítás:

    A felhasználónak lehetősége van a felsorolt szállítási módok közül választani, és a megjegyzés rovatba a szállításra vonatkozóan minden olyan hasznos információt megadni, ami a csomag pontos megérkezését, a futár munkáját, tájékozódását segíti (csengő, kapu, porta).

    A Webáruház termékeit csak Magyarország határain belül szállítja ki. 

    Házhozszállítás

    A házhozszállítást végző szállítási partnerünk a Complexpress Logisztika Kft., a kézbesítést Magyar Posta Logisztika (továbbiakban: MPL) végzi.

    A kézbesítés munkanapokon 8-18 óra között történik, a rendeléskor megadott szállítási címre. (Kérjük, olyan címet adjon meg, ahol ebben az időintervallumban át tudja venni a csomagot!)  

    Posta Pontra történő szállítás:

    A Webáruházban lehetőség van a kiszállítást Posta Pontra (MOL benzinkút, Postán Maradó, Coop üzlet) kérni, ez esetben kérjük, vegye figyelembe a Posta Pontok nyitvatartását.

    A pontokat a szállítási adatok megadása menüpontban tudja kiválasztani, térkép használatával vagy irányítószám megadásával. Amennyiben a csomagot nem Ön szeretné átvenni, lehetősége van módosítani az átvevő nevét, a Webáruház automatikusan a számlázáskor megadott nevet tölti ki. Kérjük, a Posta Pontra csak azután menjen el a csomagot átvenni, ha ennek lehetőségéről már megérkezett a visszaigazoló SMS.

     A szállítási határidők:

    Kiszállítás a rendelés leadását követő 3-5. munkanap között történik. Házhozszállítás esetén két sikertelen kézbesítés után a Vásárlónak lehetősége van a körzeti postán a szállítási címen hagyott értesítővel személyazonossága igazolásával a csomag átvételére. Különleges esetekben előfordulhat, hogy a szállítási idő rövidebb. Akciós időszakokban a megnövekedett rendelésszám miatt a kiszállítási idő megnövekedhet. Minden esetben törekszünk arra, hogy a rendelést a legrövidebb időn belül kézbesíthessük Vásárlónknak.

    A szállítás nyomkövetése:

    Csomagjának történetét ezen azoldalon tudja nyomon követni: https://posta.hu/ugyfelszolgalat/nyomkovetes

    A termékek várható kiszállításáról a MPL a rendeléskor megadott mobilszámra SMS-t küld, mely csomag nyomkövetéséhez szükséges kódot és a kiszállítás várható időpontját tartalmazza.

    (Kérjük, hogy a megrendeléskor adjon meg mobiltelefonszámot, és megjegyzésben írjon meg minden olyan információt, ami a kézbesítő munkáját megkönnyíti!) 

    Érdeklődés a csomag kiszállításával kapcsolatban:

    e-mailen: info@duenshop.hu , telefonon: +36302788445

    Házhozszállítás díja:

    10000 Ft alatti rendelés esetén: 1800 Ft

    10001-30000 Ft közötti rendelés esetén: 1500 Ft

    30000Ft feletti rendelés esetén: ingyenes

    Utánvétes szállítás esetén: 2000 Ft

     

    A szállítási díj tartalmazza termék csomagolási díját, a szállítási díját, a csomag biztosítási díját a teljes értékre.

    A Vásárló köteles a kiszállítás (vagy személyes átvétel) időpontjában a csomag sértetlenségét ellenőrizni. Sérült csomagolás esetén a hibát a helyszínen jegyzőkönyvben kell rögzíteni. Apró sérülés, karcolás, horpadás a csomagoláson még nem feltétlen utal a termék sérülésére. Jegyzőkönyv hiányában nem tudjuk a csomagot térítésmentesen kicserélni.

    Amennyiben a kézbesítéskor sérülést tapasztal, kérjük, mielőbb vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal

    levélben: duenShop.hu 1211 Budapest, Varrógépgyár utca 8.

    e-mailen: info@duenshop.hu

     

    V. Fizetés:
    A Vásárlónak lehetősége van a számára kedvező fizetési módot választani. A fizetési mód kiválasztása után a felhasználónak el kell fogadnia, hogy „elolvastam, és elfogadtam az ÁSZF-ben és Adatkezelési tájékoztatóban foglaltakat”, a megrendelés véglegesítéséhez csak ez után léphet tovább.

    A rendelés feladása a „Megrendelés” gombra kattintással történik, ami a Vásárló részére fizetési kötelezettséget keletkeztet.

    Minden megrendelés egy egyedi megrendelés számmal azonosítható.

     

    Bankkártyával

    A megrendelés végösszegének kiegyenlítése bankkártyával: A rendelés leadása után a Webáruház átirányítja a Vásárlót a CIB bank weblapjára, ahol a bank által használt biztonságos, titkosított tranzakción keresztül fizethet bankkártyájával.

    Tudjon meg többet a bankkártyás fizetésről itt: https://duenshop.hu/tajekoztato_a_bankkartyas_fizetesrol

    Elfogadott bankkártyák: Visa, Visa Electron, Mastercard, Maestro

     

    Banki átutalás (előre utalás)

    A Webáruház a megrendelésekhez a Vásárló részére egy díjbekérőt küld e-mailben, mely tartalmazza a megrendelés összesítőt, a rendelés végösszegét (a termék(ek) árát és a postaköltséget), a megrendelés azonosítót (melyet közleményben kérünk feltüntetni), és a bankszámlaszámot.

    Az átutalás csak magyar FORINTBAN történhet az Eladó forint számlájára. Egyéb devizában történő utalás esetén a bank 3000 forint kezelési költséget számol fel az Eladónak, amelyet Eladó minden esetben a Vásárlóra tovább hárít!

    A megrendelések végösszegét egy összegben kell elutalni.

    A termékek csak akkor kerülnek kézbesítésre, ha azok ellenértéke a megadott bankszámlaszámra már megérkezett.

     

    Utánvét

    A Vásárló a megrendelés teljes összegét a terméket kiszállító futárszolgálat MPL munkatársának készpénzben vagy bankkártyával teljesíti. Az átvételnél nincs lehetőség a vásárlási utalványok, egyéb kedvezmények beváltására.

    A fizetendő összeg tartalmazza a megrendelt termék árát, és a postaköltséget.

     

    VI.  Számla

    Eladó a megrendelés végösszegéről a megrendelés teljesítésekor a kifizetés igazolására elektronikus számlát állít ki a Vásárló által megadott email címre. Jelen ÁSZF elfogadása az elektronikus számlabefogadó beleegyezésének minősül, amellyel Vásárló egyben hozzájárul ahhoz, hogy részére Eladó e-számlát állítson ki.

    A fentieknek megfelelően a Vásárló a megrendelés leadásával, megrendelése módosításával és a jelen ÁSZF elfogadásával kifejezetten hozzájárul ahhoz, hogy Eladó által kiállított és a hatályos jogszabályoknak megfelelő elektronikus számlát befogadja, valamint azt az általa megadott e-mail címről az ott meghatározott időpontig letölti.

    Eladó által kiállított elektronikus Számla elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, amely a számviteli és az ÁFA jogszabályok által szabályozott és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. Az elektronikus úton kibocsátott Számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni. Az eredeti elektronikus Számla, mint elektronikus úton kibocsátott számviteli bizonylat, hitelesen igazolja az adófizetéssel kapcsolatos jogok és kötelezettségek létét.

    Eladó által kiállított e-számla számviteli és ÁFA jogszabályok által szabályozott, és adóigazgatási azonosításra teljes mértékben alkalmas. Az e-számlákat a hatályos jogszabályok alapján, elektronikus úton kell megőrizni.

    Eladó által kiállított elektronikus számla megfelel az általános forgalmi adóról szóló 2007. évi CXXVII. törvényben, a 23/2014 (VI.30.) NGM rendeletben és az egyéb elektronikus számlára vonatkozó jogszabályokban előírt feltételeknek.

     

    VII. A megrendelés visszaigazolása

    Eladó a Vásárlónak a regisztrációnál/bejelentkezésnél megadott e-mail címre 48 órán belül visszaigazoló e-mailt küld a megrendelésről.

    A Webáruházban történő vásárlás feltételezi a Vásárló részéről az Internet lehetőségeinek és korlátainak ismeretét és elfogadását, különös tekintettel a technikai teljesítményekre és a felmerülő hibákra. Eladót nem terheli felelősség, ha bármilyen működési hiba észlelhető az internetes hálózatban, ami megakadályozza a honlap működését és a vásárlást.

    Az adásvételi szerződés létrejötte :

    1.  A Vásárló által elküldött megrendelés megérkezését az Eladó késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül automatikus visszaigazoló e-mail útján visszaigazolja a Vásárló részére, mely visszaigazoló e-mail tartalmazza a Vásárló által a megrendelés során megadott adatokat (pl. számlázási és szállítási információk), a rendelés dátumát, rendelés azonosítóját, a megrendelt termékek felsorolását, tulajdonságát, mennyiségét, árát, a szállítás költségét és a fizetendő végösszeget.

    Vásárló mentesül az ajánlati kötöttség alól (nem köteles megvenni a terméket), ha késedelem nélkül, de legkésőbb 48 órán belül nem kapja meg az Eladótól az elküldött rendelésére vonatkozó visszaigazoló e-mailt.

    A visszaigazoló e-mail az Eladó részéről a Vásárló által tett megrendelésének (vásárlási ajánlatának) elfogadásának minősül, mellyel érvényes szerződés jön létre az Eladó és Vásárló között.

    A megrendelés elektronikus úton megkötött szerződésnek minősül, amelyre a polgári törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, az elektronikus kereskedelmi szolgáltatások, valamint az információs társadalommal összefüggő szolgáltatások egyes kérdéseiről szóló 2001. évi CVIII. törvényben foglaltak irányadóak. A szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet hatálya alá tartozik, és szem előtt tartja a fogyasztók jogairól szóló Európai Parlament és a Tanács 2011/83/EU irányelvének rendelkezéseit.

    A termék lényeges tulajdonságai:

    A termék lényeges tulajdonságait a Vásárlók megtekinthetik a Webáruházban az árucikkhez tartozó bemutató oldalon.
    A termékek adatait, jellemzőit Eladó a legjobb tudomása szerint, rendelkezésre álló információk alapján tölti fel, azok valóságtól való jelentős eltérésért felelősséget nem vállal.

    A termék ára:

    A Webáruházban közzétett árak bruttó vételárak, melyek magyar forintban vannak megadva. A Webáruház árai ÁFÁ-t nem tartalmaznak, mert Eladó alanyi ÁFA-mentes egyéni vállalkozó, így az ÁFA fizetés alól mentesül.

    A termék ajánlati ára, csak adott rendelésre, adott időpontban érvényes. Eladó az árváltozás jogát fenntartja. Ha Vásárló a megrendelését az ÁSZF-ben meghatározott szabályoknak megfelelően véglegesíti, akkor arra a megrendelésre a visszaigazoló e-mailben kapott ajánlati ár az érvényes, az árak módosítása csak a felek közös megegyezésével valósítható meg. A fizetendő végösszeg a megrendelés összesítője és visszaigazoló levél alapján minden költséget tartalmaz.

    Eladó nem vállal felelősséget a gondossága ellenére és/vagy a rendszer hibájából eredően hibásan feltüntetett árért, illetve a nyilvánvalóan téves, a termék közismert nagyságrendű árától jelentősen eltérő, irreális árra (0 Ft). Ilyen esetekben az Eladó nem köteles a terméket a Webáruházban hibásan feltüntetett áron szolgáltatni. Hibás ár feltüntetése esetén, az Eladó, a rendelés visszaigazolásában vagy azt követően ajánlja fel, a megrendelt termék valós áron történő megvásárlásának lehetőségét. Ezen információ birtokában a Vásárló eldöntheti, hogy megrendeli valós áron a terméket vagy minden hátrányos jogkövetkezmény nélkül lemondja a megrendelést.

    VIII. Elállási jog:

    Az e pontban foglaltak kizárólag a szakmája, önálló foglalkozása vagy üzleti tevékenysége körén kívül eljáró természetes személyre vonatkoznak, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, valamint az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje (a továbbiakban jelen pontban: Fogyasztó).

    Fogyasztó a szerződés a fogyasztó és a vállalkozás közötti szerződések részletes szabályairól szóló 45/2014 (II.26.) Korm. rendelet értelmében jogosult a termék adásvételére irányuló szerződés esetén

    a) terméknek,

    b) több termék szolgáltatásakor az utoljára szolgáltatott terméknek,

    c) több tételből vagy darabból álló termék esetén az utoljára szolgáltatott tételnek vagy darabnak,

    d) ha a terméket meghatározott időszakon belül rendszeresen kell szolgáltatni, az első szolgáltatásnak, a Fogyasztó vagy az általa megjelölt, a fuvarozótól eltérő harmadik személy általi átvételének napjától számított tizennégy (14) napon belül a szerződéstől indokolás nélkül elállni.

    Fogyasztó a szerződés megkötésének a napja és a termék átvételének napja közötti időszakban is gyakorolhatja elállási jogát.

    Ha a Fogyasztó elállási jogával élni kíván, elállási szándékát tartalmazó egyértelmű nyilatkozatát köteles eljuttatni a weboldalon a termék(ek) visszaküldése menüt használva, vagy postán az 1211 Budapest, Varrógépgyár utca 8. vagy elektronikus úton az info@duenshop.hu  küldött levél útján az Eladó részére.

    Fogyasztó határidőben gyakorolja elállási jogát, ha a 14 naptári nap lejárta előtt elküldi elállási nyilatkozatát az Eladó részére. Fogyasztót terheli annak bizonyítása, hogy elállási jogát a jelen pontban meghatározott rendelkezéseknek megfelelően gyakorolta. Írásban történő elállás esetén azt határidőben érvényesítettnek kell tekinteni, ha a Fogyasztó az erre irányuló nyilatkozatát 14 naptári napon belül (akár a 14. naptári napon) elküldi az Eladó részére. Postai úton történő jelzés alkalmával a postára adás dátumát, e-mailen keresztül történő értesítés esetén az e-mail küldésének idejét veszi figyelembe az Eladó a határidő számítás szempontjából. A Fogyasztó levelét ajánlott küldeményként adja postára a megrendelés azonosítóját és a megrendelő nevét olvashatóan feltüntetve, hogy hitelt érdemlően bizonyítható legyen a feladás dátuma.

    A Fogyasztó elállás esetén köteles a megrendelt terméket az Eladó részére a 1211 Budapest, Varrógépgyár utca 8. címre indokolatlan késedelem nélkül, de legkésőbb elállási nyilatkozatának közlésétől számított 14 napon belül visszaküldeni. A határidő betartottnak minősül, ha a Fogyasztó a 14 napos határidő letelte előtt elküldi (postára adja vagy az általa megrendelt futárnak átadja) a terméket.

    A megrendelés visszaküldésének költsége a Fogyasztót terheli. Utánvéttel visszaküldött csomagot nem áll módjában átvenni. A termék visszaküldésének költségének kívül az elállás kapcsán a Fogyasztót semmilyen más költség nem terheli.

    Ha a Fogyasztó eláll a szerződéstől, haladéktalanul, de legkésőbb a Fogyasztó elállási nyilatkozatának kézhezvételétől számított 14 napon belül az Eladó visszatéríti a Fogyasztó által teljesített valamennyi ellenszolgáltatást, ideértve a fuvarozási (kiszállításért fizetett) költséget is, kivéve azokat a többletköltségeket, amelyek amiatt merültek fel, hogy a Fogyasztó az Eladó által felkínált, legolcsóbb szokásos fuvarozási módtól eltérő fuvarozási módot választott.

    Az Eladó jogosult a visszatérítést mindaddig visszatartani, amíg vissza nem kapta a terméket (eredeti csomagolásával, sértetlenül, ruha esetén ruhajelölő címkéjével együtt), vagy a Fogyasztó nem igazolta hitelt érdemlően, hogy azt visszaküldte: a kettő közül az Eladó a korábbi időpontot veszi figyelembe.

    A visszatérítés során a Vásárló által használt fizetési módot alkalmaz az Eladó.

    A Fogyasztó kizárólag akkor vonható felelősségre a termékben bekövetkezett értékcsökkenésért, ha az a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használat miatt következett be.

    Az Eladó követelheti a termék jellegének, tulajdonságainak és működésének megállapításához szükséges használatot meghaladó használatból eredő értékcsökkenés, illetve ésszerű költségeinek – ha szolgáltatásnyújtásra irányuló szerződés teljesítését a Fogyasztó kifejezett kérésére a határidő lejárta előtt megkezdte és gyakorolja felmondási jogát megtérítését.

    A vásárlót nem illeti meg az elállási jog

    Eladó nem köteles elfogadni a vásárló elállási nyilatkozatát, szándékát olyan termék vásárlása esetén, melyet

    olyan nem előre gyártott áru esetében, amelyet a fogyasztó utasítása alapján vagy kifejezett kérésére állítottak elő, vagy olyan áru esetében, amelyet egyértelműen a fogyasztó személyére szabtak;

    olyan zárt csomagolású áru tekintetében, amely egészségvédelmi vagy higiéniai okokból az átadást követő felbontása után nem küldhető vissza;

    lezárt csomagolású hang-, illetve képfelvétel, valamint számítógépes szoftver példányának adásvétele tekintetében, ha az átadást követően a fogyasztó a csomagolást felbontotta;

    a nem tárgyi adathordozón nyújtott digitális tartalom tekintetében, ha a vállalkozás a fogyasztó kifejezett, előzetes beleegyezésével kezdte meg a teljesítést, és a fogyasztó e beleegyezésével egyidejűleg nyilatkozott annak tudomásul vételéről, hogy a teljesítés megkezdését követően elveszíti a 20. § szerinti jogát, továbbá a vállalkozás a 12. § (2) bekezdés vagy a 18. § szerint visszaigazolást küldött a fogyasztó részére.

    IX. Szavatosság

    Kellékszavatosság

    Vásárló az Eladó hibás teljesítése esetén a vállalkozással szemben kellékszavatossági igényt érvényesíthet a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény rendelkezéseinek, valamint a 373/2021. (VI.30.) Kormányrendelet rendelkezéseinek megfelelően.

    Fogyasztói szerződés esetén a fogyasztónak minősülő Vásárló az átvétel időpontjától számított 2 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit, azokért a termékhibákért, amelyek a termék átadása időpontjában már léteztek. Két éves elévülési határidőn túl kellékszavatossági jogait a Vásárló érvényesíteni már nem tudja.

    Nem fogyasztóval kötött szerződés esetén a Vásárló az átvétel időpontjától számított 1 éves elévülési határidő alatt érvényesítheti szavatossági igényeit.

    A Vásárló – választása szerint – az alábbi kellékszavatossági igényekkel élhet: Kérhet kijavítást vagy kicserélést, kivéve, ha ezek közül a Vásárló által választott igény teljesítése lehetetlen vagy a vállalkozás számára más igénye teljesítéséhez képest aránytalan többletköltséggel járna. Ha a kijavítást vagy a kicserélést a Vásárló nem kérte, illetve nem kérhette, úgy igényelheti az ellenszolgáltatás arányos leszállítását vagy a hibát a vállalkozás költségére a Vásárló is kijavíthatja, illetve mással kijavíttathatja vagy – végső esetben – a szerződéstől is elállhat.

    A választott kellékszavatossági jogáról a Vásárló egy másikra is áttérhet, az áttérés költségét azonban Vásárló viseli, kivéve, ha az indokolt volt, vagy arra az Eladó adott okot.

    A Vásárló köteles a hibát annak felfedezése után haladéktalanul, de nem később, mint a hiba felfedezésétől számított kettő (2) hónapon belül közölni.

    A Vásárló közvetlenül a vállalkozással szemben érvényesítheti kellékszavatossági igényét.

    A teljesítést (vagyis a kiszállítást, átvételt követő) követő tizenkét hónapon belül felismert hiba esetén vélelmezni kell, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt, kivéve, ha e vélelem a hiba jellegével, vagy a termék természetével összeegyeztethetetlen. Az Eladó csak akkor mentesül a szavatosság alól, ha ezt a vélelmet megdönti, vagyis bizonyítja, hogy a termék hibája a Vásárló részére történő átadást követően keletkezett.

    Ennek alapján az Eladó nem köteles a Vásárló kifogásának helyt adni, ha megfelelően bizonyítja, hogy a hiba oka, a termék nem rendeltetésszerű használatának következménye. A teljesítést követő tizenkét hónap elteltével azonban a bizonyítási teher megfordul, vagyis vita esetén a Vásárlónak kell bizonyítania, hogy a hiba már a teljesítés időpontjában fennállt.

    A 373/2021. (VI.30.) Korm. rendelet 12.§-15.§-ai a kellékszavatossági igények sajátos szabályait írják elő áru adásvétele esetén.

    Ezek alapján az Eladó megtagadhatja az áru szerződésszerűvé tételét, ha a kijavítás, illetve a kicserélés lehetetlen, vagy ha az aránytalan többletköltséget eredményezne az Eladónak, figyelemmel valamennyi körülményre, ideértve az áru hibátlan állapotban képviselt értékét, valamint a szerződésszegés súlyát.

    A fogyasztónak minősülő Vásárló akkor is jogosult – a szerződésszegés súlyához igazodva - arányos árleszállítást igényelni, vagy az adásvételi szerződést megszüntetni, ha

    - az Eladó nem végezte el a kijavítást, vagy kicserélést, vagy elvégezte, de a kicserélt áru visszavételének költségét nem, vagy csak részben teljesítette, vagy megtagadta az áru szerződésszerűvé tételét;

    - ismételt hiba merült fel a termékkel kapcsolatosan, annak ellenére, hogy azt az Eladó megkísérelte kijavítani, vagy kicserélni,

    - a hiba olyan súlyú, hogy azonnali árleszállítást vagy elállást tesz indokolttá, vagy

    - az Eladó nem vállalta az áru kijavítását, vagy kicserélését, vagy a körülményekből nyilvánvaló, hogy azt ésszerű határidőn belül, vagy a Vásárlónak okozott jelentős érdeksérelem nélkül nem tudja elvégezni.

    Az Eladót terheli annak bizonyítása, hogy a hiba jelentéktelen, ha a fogyasztónak minősülő Vásárló a termék hibájára hivatkozva kívánja elállásával megszüntetni az adásvételi szerződését.

    Az Eladó számára a kijavításra, vagy kicserélésre nyitva álló ésszerű határidőt attól az időponttól kell számítani, amikor a fogyasztónak minősülő Vásárló a hibát közölte az Eladóval.

    A Vásárlónak a hibás árut a kijavítás, vagy kicserélés teljesítése érdekében az Eladó rendelkezésére kell bocsátania. Az Eladónak a kicserélt áru visszavételét a saját költségviselésével kell biztosítania.

    A Vásárló elállásra vonatkozó kellékszavatossági joga az Eladónak címzett, az elállási igényére vonatkozó döntését kifejező jognyilatkozatával gyakorolható.

    Eladó azonban csak azt követően köteles a vételárat visszafizetni, amennyiben az elállási igénnyel érintett terméket az Eladó átvette, vagy a termék visszaküldését alátámasztó igazolást átvette.

    A 24.§-ban foglaltak alapján elállás esetén az Eladó köteles visszatéríteni a Vásárló által kifizetett teljes összeget. A vételár arányos, vagy teljes visszafizetését Eladónak a Vásárló árleszállítási, vagy elállási jogának gyakorlásáról történő tudomásszerzésétől számított tizennégy napon belül kell teljesítenie, feltéve, hogy ezen időtartam alatt az előző bekezdésben írt áru visszaadás, vagy a visszaküldés hitelt érdemlő igazolása megtörténik.

    Termékszavatosság

    Termékszavatosság kizárólag ingó dolog (termék) hibája esetén merülhet fel. Ez esetben a fogyasztónak minősülő a Vásárló – választása szerint –a kellékszavatosságnál meghatározott jogát vagy ezzel párhuzamosan, azzal egyidejűleg termékszavatossági igényt is érvényesíthet.

    Termékszavatossági igényként a Vásárló kizárólag a hibás termék kijavítását vagy kicserélését kérheti.

    A termék akkor minősül hibásnak, ha az nem felel meg a forgalomba hozatalakor hatályos minőségi követelményeknek vagy pedig, ha nem rendelkezik a gyártó által adott leírásban szereplő tulajdonságokkal.

    Termékszavatossági igényét a Vásárló a termék gyártó általi forgalomba hozatalától számított két (2) éven belül érvényesítheti. E határidő elteltével e jogosultságát elveszti.

    A Vásárló a termékszavatossági igényét az ingó dolog előállítójával, vagy forgalmazójával (a továbbiakban együtt: gyártójával) szemben gyakorolhatja. A termékkel kapcsolatos szavatossági igényérvényesítése esetén a Vásárlónak kell bizonyítania, hogy a termék hiba a gyártó általi forgalomba hozatal időpontjában fennállt.

    A gyártó kizárólag akkor mentesül termékszavatossági kötelezettsége alól, ha bizonyítani tudja, hogy:

    • a terméket nem üzleti tevékenysége körében gyártotta, illetve hozta forgalomba, vagy

    • a hiba a tudomány és a technika állása szerint a forgalomba hozatal időpontjában nem volt felismerhető vagy

    • a termék hibája jogszabály vagy kötelező hatósági előírás alkalmazásából ered.

    A gyártónak a mentesüléshez elegendő egy okot bizonyítania.

    Ugyanazon hiba miatt kellékszavatossági és termékszavatossági igény egyszerre, egymással párhuzamosan is érvényesíthető. Termékszavatossági igény eredményes érvényesítése esetén azonban a kicserélt termékre, illetve kijavított részre vonatkozó kellékszavatossági igényét a Vásárló a gyártóval szemben érvényesítheti.

    Jótállás

    Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállással kapcsolatban az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló 151/2003. (IX. 22.) Korm. rendelet tartalmaz előírásokat. Az egyes tartós fogyasztási cikkekre vonatkozó kötelező jótállásról szóló kormányrendelet szerinti jótállási kötelezettség az 1. melléklet szerinti, új tartós fogyasztási cikkekre terjed ki, ha azok eladási ára eléri a 10 000 forintot.

    Eladó a Webáruházban nem forgalmaz a kötelező jótállás alá tartozó fogyasztási cikkeket. 

    Szavatossági igény, bejelentésének módja

    A szavatossági igényeit a Vásárló az Eladó 1211 Budapest, Varrógépgyár utca 8-10. címére küldött levélben, vagy elektronikus levélben ( info@duenshop.hu e-mail címen). jelentheti be.

    Postai úton a sérülés, törés ellen védelmet biztosító csomagolásban a vásárlást igazoló dokumentumok másolatával lehetőség szerint tértivevényes, de legalább ajánlott (ezáltal követhető) küldeményként, melyben egyértelműen jelezni a Vásárló által kívánt ügyintézési módot (kijavítás, kicserélés, árleszállítás, elállás).

    A levélnek tartalmaznia kell:
    - a vásárló nevét, címét,
    - a termék megnevezését, vételárát,
    - a vásárlás időpontját, a számla sorszámát,
    - a hiba bejelentésének időpontját,
    - a hiba leírását,
    - a vásárló által érvényesíteni kívánt igényt. 

    A minőségi kifogásról szóló jegyzőkönyv rögzítésétől számítottan a jogszabályi kötelezettségnek megfelelően 5 munkanapon belül érdemi és írásban megküldött választ ad Eladó a Vásárló részére.

    A postai úton megküldött minőségi kifogásról a jegyzőkönyvet készítési határidő az Eladó székhelyén történő átvétel napjától kezdődik.

    Amennyiben a Vásárló által jelzett minőségi kifogást Eladó alaposnak találja, így annak helyt ad, a kért ügyintézési móddal egyetemben, a kijavított, vagy kicserélt, és így hibamentes terméket a bejelentett kifogással kapcsolatosan meghozott írásbeli döntéstől számított 15 napon belül Eladó költségviselésével megküldi a Vásárló által korábban megadott postai címére. Alapos kifogás esetén Eladó a minőségi kifogást postai úton bejelentő Vásárló postázással kapcsolatosan felmerült költségét megtéríti.

    Eladó a bejelentett minőségi kifogás ügyében hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indokolással ellátva és azt írásba foglalva továbbítja a bejelentést tevő Vásárló részére. Ha az érdemi döntést közlő irat jogszabályra hivatkozik, a jogszabályhely megjelölése mellett annak érdemi rendelkezését is ismerteti.

    A jótállási, szavatossági igény elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására jogszabály által előírt válaszadási határidők (fogyasztói (minőségi) kifogás esetén 5 munkanap, szóbeli és írásbeli panasz esetén 30 nap) eredménytelen eltelte esetén Vásárló a jogérvényesítésre vonatkozó pontban található testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat.

     

    X. Jogérvényesítési lehetőségek

    Panaszügyintézés helye, ideje, módja

    Panasz: A panasz Eladó Webáruházának tevékenységével, az ott megrendelt termékével, szolgáltatásával, vagy mulasztásával szemben felmerülő minden olyan kifogás, melynek rendezésére a Vásárló egyértelműen és kifejezetten Eladó eljárását kéri.

    Eladó kéri a Vásárlóit, hogy esetleges kifogásaikat az I. pontban jelzett elérhetőségek egyikén jelentsék be, és első körben ne más szervhez, vagy hatósághoz forduljanak.

    Nem minősül panasznak, ha a Vásárló Eladótól általános tájékoztatást, véleményt, vagy állásfoglalást igényel a Webáruház működésével, az ott megrendelhető termékekkel kapcsolatosan.

    A panasz bejelentésének módja helye:

    • postai úton (1211 Budapest, Varrógépgyár utca 8.)

    • elektronikus levélben (info@duenshop.hu)

    A panasz kivizsgálása:

    A panasz kivizsgálása térítésmentes. A panasz kivizsgálása az összes ide vonatkozó körülmény figyelembevételével történik. A panasz ügyintézésének nyelve a magyar. A válaszadás határideje 30 nap.

    A panaszkezeléssel kapcsolatos döntés közlése:

    Eladó a bejelentett panasz ügyében hozott érdemi döntését pontos, közérthető és egyértelmű indokolással ellátva és azt írásba foglalva továbbítja a panaszt tevő Vásárló részére.

    A panasz elutasítása, vagy a panasz kivizsgálására jogszabály által előírt válaszadási határidők (fogyasztói kifogás esetén 5 munkanap, szóbeli és írásbeli panasz esetén 30 nap) eredménytelen eltelte esetén Vásárló a további jogérvényesítési részben megnevezett testületekhez, illetve hatóságokhoz fordulhat.

    A Vásárló további jogérvényesítési lehetőségei

    Ha az Eladó és a Vásárló között fogyasztói jogvita áll fent, mely vita az Eladóval való tárgyalások, és a panaszkezelési ügyintézés során nem rendeződik (pl.: elutasítás esetén), a fogyasztónak minősülő Vásárló, a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes békéltető testülethez fordulhat és kezdeményezheti a Testület eljárását, illetve fordulhat az Eladó székhelye szerint illetékes Békéltető Testülethez is, továbbá az alábbi jogérvényesítési lehetőségek állnak nyitva Vásárló számára:

    • Békéltető testület eljárásának kezdeményezése

    Békéltető Testületek elérhetősége: https://bekeltet.bkik.hu/elerhetosegek

    Ha az Eladó a Vásárló panaszát elutasítja vagy a Vásárló nem elégedett az Eladó döntésével, úgy a Vásárló jogosult a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Békéltető Testülethez is fordulni: a békéltető testület eljárása megindításának feltétele, hogy a Vásárló az Eladóval közvetlenül megkísérelje a vitás ügy rendezését.

    A békéltető testület hatáskörébe tartozik a fogyasztói jogvita bírósági eljáráson kívüli rendezése. A békéltető testület feladata, hogy megkísérelje a fogyasztói jogvita rendezése céljából egyezség létrehozását az Eladó és a Vásárló között. A békéltető testület eljárása a fogyasztó Vásárló kérelmére indul. A kérelmet a békéltető testület elnökéhez kell írásban benyújtani. A Békéltető Testület eljárása térítésmentes.

    Eladó székhelye szerint illetékes Testület a Budapesti Békéltető Testület.

    https://mkik.hu/a-bekelteto-testuletek-teruleti-honlapjai

    Budapesti Békéltető Testület elérhetőségei:

    • Székhelye: 1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 110.

    • Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

    • Email cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

    • Fax: +36 (1) 488 21 86

    • Telefon: +36 (1) 488 21 31

    Eladót a békéltető testi eljárás során együttműködési kötelezettség terheli. Békéltető Testületre vonatkozó szabályok alkalmazásában fogyasztónak minősül a külön törvény szerinti civil szervezet, egyház, társasház, lakásszövetkezet, mikro, kis és középvállalkozás is, aki árut vesz, rendel, kap, használ, igénybe vesz, vagy az áruval kapcsolatos kereskedelmi kommunikáció, ajánlat címzettje.

    • Vitarendezési eljárás az Európai Unió online vitarendezési platformján keresztül:

    https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home2.show&lng=HU

    Online adásvételi szerződéssel összefüggő fogyasztói jogvita esetén lehetőség van arra, hogy a fogyasztók az online vásárláshoz kapcsolódó, akár határon átnyúló jogvitáikat elektronikusan rendezni tudják a fenti linken keresztül elérhető online platformon keresztül beadott elektronikus panasz útján. Ehhez nem kell mást tenni, minthogy a fenti linken elérhető online platformon a fogyasztó beregisztrál, kitölt egy kérelmet hiánytalanul, majd elektronikusan beküldi a Budapesti Békéltető Testület részére a platformon keresztül. Így a fogyasztók, a távolságok ellenére egyszerűen tudják érvényesíteni jogaikat.

    Amennyiben a határon átívelő online vitarendezéssel kapcsolatosan további kérdése merülne fel, a Budapesti Békéltető Testület tud részletes felvilágosítást adni Önnek.

    A Budapesti Békéltető Testület:

    1016 Budapest, Krisztina krt. 99. I. em. 110.

    Levelezési cím: 1253 Budapest, Pf.: 10.

    Email cím: bekelteto.testulet@bkik.hu

    Fax: +36 (1) 488 21 86

    Telefon: +36 (1) 488 21 31

    Panasztétel a fogyasztóvédelmi hatóságnál

    Amennyiben a Vásárló fogyasztói jogainak megsértését észleli (így különösen nem kapott az Eladótól határidőben, vagy érdemben választ az írásban, vagy szóban közölt panaszra, megtévesztette a fogyasztót, esetleg más, a fogyasztóvédelemmel összefüggő jogszabálysértést követett el), jogosult panasszal fordulni a lakóhelye vagy tartózkodási helye szerint illetékes Járási Hivatal Fogyasztóvédelmi Főosztályához. A panasz elbírálását követően a hatóság dönt a fogyasztóvédelmi eljárás lefolytatásáról.

    Eladó székhelye alapján területileg illetékes fogyasztóvédelmi hatóság elérhetősége:

    Budapest Főváros Kormányhivatala, Fogyasztóvédelmi Főosztály

    Cím: 1117 Budapest, Prielle Kornélia utca 4/b.

    Telefonszám: +3614502598

    Email: fogyasztovedelem@bfkh.gov.hu

    Budapesti hatóságok listája:

    https://www.kormanyhivatal.hu

    https://fogyasztovedelem.kormany.hu/#/fogyasztovedelmi_hatosag

    Bírósági eljárás kezdeményezése.

    Vásárló jogosult a fogyasztói jogvitából származó követelésének bíróság előtti érvényesítésére polgári eljárás keretében a Polgári Törvénykönyvről szóló 2013. évi V. törvény, valamint a Polgári Perrendtartásról szóló 2016. évi CXXX. törvény rendelkezései szerint.

    XI. Egyéb rendelkezések

    Felelősség

    Vásárló a Webáruházat kizárólag a saját kockázatára használhatja, és elfogadja, hogy Eladó nem vállal felelősséget a használat során felmerülő vagyoni és nem vagyoni károkért a szándékosan okozott, továbbá az emberi életet, testi épséget vagy egészséget megkárosító szerződésszegésért való felelősségen túlmenően, továbbá Eladó kizár minden felelősséget a Webáruház használói által tanúsított magatartásért.

    A Webáruház olyan kapcsolódási pontokat (linkeket) tartalmazhat, amelyek más szolgáltatók oldalaira vezetnek. E szolgáltatók adatvédelmi gyakorlatáért és más tevékenységéért Eladó nem vállal felelősséget.

     

     

    Szerzői jogok

    A Webáruház egésze, annak grafikus elemei, szövege és technikai megoldásai, és a termékek elemei szerzői jogi védelem vagy más szellemi alkotáshoz fűződő jog (így különösen védjegyoltalom) alatt állnak. Eladó a szerzői jogi jogosultja a Webáruház felületén, valamint a azon keresztül elérhető szolgáltatások nyújtása során megjelenített valamennyi tartalomnak: bármely szerzői műnek, illetve más szellemi alkotásnak (ideértve többek közt valamennyi grafikát és egyéb anyagokat, a Webáruház felületének elrendezését, szerkesztését, a használt szoftveres és egyéb megoldásokat, ötletet, megvalósítást).

    A magáncélú felhasználáson túli felhasználás – például adatbázisban történő tárolás, továbbadás, közzé- vagy letölthetővé tétel, kereskedelmi forgalomba hozatal – kizárólag az Eladó előzetes írásbeli engedélyével lehetséges.

    A jelen ÁSZF-ben kifejezetten meghatározott jogokon túlmenően, a Webáruház használata, illetve az ÁSZF egyetlen rendelkezése sem biztosít jogot Vásárlónak a Webáruház felületén szereplő bármely kereskedelmi névnek vagy védjegynek bármely használatára, hasznosítására. A Webáruház rendeltetésszerű használatával járó megjelenítésen, az ehhez szükséges ideiglenes többszörözésen és a magáncélú másolatkészítésen túl e szellemi alkotások az Eladó előzetes írásbeli engedélye nélkül semmilyen egyéb formában nem használhatók fel vagy hasznosíthatók.

    Irányadó jog

    A jelen ÁSZF-ben nem szabályozott kérdésekre, valamint jelen ÁSZF értelmezésére a magyar jog az irányadó.

    ÁSZF módosítása

    Eladó jogosult jelen Általános Szerződési Feltételeket a Vásárlók Webáruház felületén történő előzetes tájékoztatása mellett, egyoldalúan is módosítani.

    A módosítások életbe lépésekor a regisztrált felhasználóknak az oldalra történő bejelentkezéskor azokat kifejezetten el kell fogadniuk az oldal használatához.

    Jelen Általános Szerződési Feltételek hatályba lépésének ideje:  2024. 10. 21.

    Korábbi ÁSZF elérhető itt: https://duenshop.hu/altalanos_szerzodesi_feltetelek_2024_10_20_ig